Čím budu a proč?

28.04.2015 18:20

Tak zněla otázka pro moje druháčky. Můžete se mrknout, jak moc jejich odpovědi za rok změnily.

 

Káťa B.- 1. malířka 2. mašérka, je to dobrý sport. jde o spolupráci se psy.

Nela - 1.hlídač u koní 2. koňařka, protože budu jezdit závody a protože se mi líbí koně

Anežka  -1. malířka, 2.prodavačka ve zverimexu, protože se mi líbí malá zvířátka a protože se o ně ráda starám

Deniska - 1. učitelka, 2. kadeřnice, protože mě to baví

Dan - 1. vynálezce počítačových her, 2. vývojář počítačových her, protože můžu sedět u počítače

Markétka - 1. gymnastka, 2. gymnastka, protože jsem v tom dobrá a protože mě to baví

Bára G. - 1. koňařka, 2. koňařka, protože se mi líbí koně

Oliver - 1. hasič, 2. fotbalista, protože chci být jeden z nejlepších fotbalistů

Petr K. -1. horník, 2. horník, protože mě baví dělat krumpáčem a dynamitem

Niki - 1. počítačový expert ( na lístečku tedy stálo maniak :-) ), 2. klavírista, protože chodím na klavír a celkem mě to baví a muzika mě baví ještě víc

Petr M. -1. policista, 2. paleontolog, protože hledá kosti

Kačka M. - 1. hlídačka psů, 2. kuchařka, protože mám vaření ráda

Míša - 1. kuchařka, 2. kadeřnice, prootže mě baví si hrát s vlasy

Sára - 1. gymnastka, 2. prodavačka ve zverimexu, protože mám ráda zvířata

Patrik - 1. policista, 2. automechanik, protože se mi líbí auta

Domča - 1. policista, 2. prodavač vín, protože můj táta je taky a hodně si tím vydělá

Romanka - 1. koňařka, 2. koňařka, protože mám moc ráda koně

Natálka - 1. lékařka, 2. veterinářka, protože mám ráda zvířata

Bára T.- 1. veterinářka, 2. prodavačka ve zverimexu s králíky, protože mám ráda zvířátka

Kuba - 1. policista, 2. zlatokop, protože bych byl bohatý

Filip - 2.