M- bojujeme s rozkladem čísel

20.10.2014 17:21

Sčítání a odčítání s přechodem přes desítku jsmesi vysvětlili už v první třídě. Letos to mělo být připomenutí, oživení a zdokonalení se. Při sčítání to vypadalo,že nám to všem krásně půjde, ale jakmile se přidalo odčítání, objevily se u některých problémy. Děti si zítra přinesou pracovní list, který počítaly dnes ve škole ( známka se v notýsku neobjeví, zkusíme to znovu a líp po řádném docvičení). Příklady daly některým  pěkně zabrat. Projděte si PL společně a procvičte, v čem děti chybují.  Pokud není PL celý hotový, dopočítejte. Nový PL mají jako trénink za domácí úkol. Dnes jsme si sčítání i odčítání s přechodem ještě jednou ukázali, zejména jak správně rozložit čísla. U některých se totiž nepochopitelně objeví správný výsledek  příkladu, i když rozklad čísla je chybný.

 

Asi 7 dětí přinese domů jen dnes vypracovaný PL k nahlédnutí, úkol nemají, protože počítají naprosto s přehledem, bez zásadních chyb a rychlostí blesku.:-)

 

Pracovní listy, prosím, podepište, abych měla kontrolu, že jste cvičení s dětmi prošli. Děkuji za spolupráci.