Školní výlet

23.06.2015 14:57

Pár vět o školním výletě z per druháčků.V závěru je připojeno i   jejich přání do třetí třídy.

 

 

Na výletě se mi líbilo, jak jsme byli v indiánské vesnici, nákupy a představení. Markétka

Líbil se mi zrcadlový labyrint a divadlo. A taky zvířátka. A líbily se mi i obchody, tam jsme si mohli koupit plyšáky a přívěšky a taky vějíř. Sára

Líbilo se mi, že jsme si mohli dělat co chceme. Bylo to super. Ještě se mi líbilo představení. Představení se mi líbilo, protože jsem se dozvěděl o válce a co se dělo v dávných dobách. Nelíbilo se mi, že tam bylo moc děcek. Oliver

Líbil se mi zrcadlový labyrint, protože v zrcadlech jsme vypadali směšně. Zaujalo mě vlakové nádraží. Zaujaly mě želvy a nápis na ohrádce. Tam bylo napsáno: Prosím, nevytahujte mě z ohrádky. Dan

V Šiklově mlýně se mi líbilo, že jsme mohli jít kam chceme, protože kdyby to někoho nebavilo, ty obchody, tak může jít jinam. A že nám paní učitelka dala radu, že si máme první projít všechny obchody než nakoupíme, tak to byla dobrá rada.Bára G.

Ve westernovém městečku se mi líbilo. Nejvíc se mi tam líbilo nakupování. Já jsem koupila pro mě plyšového králíka, pro mamku naušnice, pro Lucinku želvu a pro taťku přívěšek s indiánem a s koněm. Šla jsem ve trojici s Romčou a Natkou. Anežka

Mně se líbilo, jak jsme se mohli podívat na kovbojské představení. Líbily se mi i atrakce. Líbil se mi býk, hrad a písně. Natka

Nelíbilo se mi, že se tam platilo šikláky.Katka M.

Ve westernovém něstě to bylo hezké. Také mi trochu připadalo větší než jsem si myslela. V tom městě mě tak trochu naštvalo, že všechny atrakce byly za šiklák, který jsem si vyměnila za 35 Kč. Všechno se mi tam líbilo kromě toho, jak sjme byli u indiánů. Tam mě to nebavilo. Míša

V Šiklově mlýně se mi líbilo divadlo. Líbilo se mi, že jsme byli u indiánů. Líbilo se mi, že jsem střílel z luku. Líbíl se mi i labyrint.Peťa M.

Líbilo se mi na tom, že jsme si mohli vyzkoušet řídit vlak. A nelíbilo se mi na tom, že byly drahé ty žetonky.Nela

Moc se mi líbilo divadlo. Moc srandovní. Byl to dobrý výlet. Koupila jsem si králíčka. Katka B.

Nejvíc se mi líbilo westernové městečko. Byl jsem v zrcadlovém labyrintu. A narazil jsem do skla. Pak jsem si hrál s klukama. Byl jsem řídit elektrický vlak. Koupil jsem si pistol a sekyru. Moc se mi tam líbilo. Paťa

Na výletě se mi líbilo, jak jsem šel do labyrintu. Bylo tam hodně zrcadel. Nemohl jsem najít cestu ven. Filip

Na výlet jsme jeli dvoupatrákem. Cesta trvala 1 a půl hodiny. Na výletu jsme se domlouvali. Pak jsme se rozešli. Jediné,co se mi nelíbilo je, že tam je předraženo. Rozchod trval 2 hodiny. Byli tam indiáni, hrací pušky atd. Pak tam bylo divadlo. Niki

 

Originální popis školního výletu,kdy zadání znělo - napiš 7-10 vět o letošním školním  výletě v Šiklově mlýně.

Chtěl bych jet do Egypta. Abych se mohl opalovat. A abych se mohl kouknout na pyramidy. Chtěl bych jít do pyramidy. Měl bych si vzít 5L vodu. Kdyby tam byl bazén, tak bych se vykoupal.A vzal bych si kraťasy. Kuba  :-)

 

Někteří zapomněli psát o výletě a hned se pustili do psaní přání, kam by se rádi podívali za rok. 

Kam ve  3.třídě?

Do pražské ZOO, znovu do Šiklova mlýna, do Vida, do Bonga, do ZOO, do hodonínské ZOO, do Brna na Laser game....